Reklamace zboží

Přišel vám poničené hodinky/šperk nebo je s ním po pár nošeních něco v nepořádku? Napište nám o tom a společně vše vyřešíme.

Na všechny hodinky a šperky poskytujeme záruku 2 let pokud výrobcem není delší.

Zboží u nás můžete reklamovat podle zásad reklamačního řádu v několika jednoduchých krocích. Reklamace řešíme bezodkladně, nejpozději však do 30 dnů.

Jak vyměnit zobží

Dejte nám vědět

Nejdříve nám zavolejte na tel. číslo +420 775 138 346 nebo nám napište na e-mail info@sperkystuchlik.cz, že chcete zboží reklamovat.

Počkejte, až vám zavoláme

Ozveme se vám, abychom zjistili podrobnosti, případně si vyžádáme pár fotek produktu, abychom si jeho poškozeníúnepoškození dovedli lépe představit. Společně se potom domluvíme na náhradě v podobě záruční opravy, výměny nebo vrácení peněz a upřesníme, jak nám zboží předáte zpět.

Zboží zabalte

Zboží dobře zabalte spolu s vyplněným formulářem, který si stáhnete kliknutím na tlačítko níže. Není nutné zboží odeslat v původním obalu.

Stáhnout formulář

Balíček pošlete zpět k nám

Balíček se zbožím k reklamaci pošlete zpět na adresu:

Vladimír Stuchlík
Gold Eligius
tř. Tomáše Bati 202
76001 Zlín

Zboží k reklamaci je také možné přinést přímo na naši prodejnu ve Zlíně. Na způsobu předání se domluvíme předem.

Pozor: Neposílejte balík na dobírku – nebude převzatý.

Teď už je to na nás

Jakmile produkt k reklamaci obdržíme, ihned zahájíme jeho opravu nebo proces reklamace, podle toho, jak jsme se domluvili. Až bude hotovo, obratem vám dáme vědět.

Často kladené dotazy

Reklamace řešíme bezodkladně, nejpozději však do 30 dnů.

Reklamační formulář si můžete stáhnout zde.

Dopravu balíčku se zbožím k reklamaci hradí zákazník.

V případě poškození můžete šperky reklamovat po celou dobu záruky, která je u nás vždy 5 let. Bohužel nelze reklamovat šperky s poškozeními, která vzniknou běžným nošením. Jde zejména o odřeniny kovu, rozbité kameny, pokroucení, promáčknutí, roztržení atp.

Ke zboží k reklamaci je nutno přibalit vyplněný reklamační formulář, který si stáhnete zde. Zboží k reklamaci nemusí být zabaleno v originálním obalu.

Samozřejmě. V případě, že poškození hodinek nebo šperku vzniklo během dopravy, máte možnost jej reklamovat s nárokem na plnou kompenzaci nebo opravu výměnu produktu.

Na všechny hodinky a šperky poskytujeme záruku 2 let pokud výrobcem není delší.

Běžná nabídka: Nelze reklamovat šperky z běžné nabídky s poškozeními, která vzniknou běžným nošením. Jde zejména o odřeniny kovu, rozbité kameny, pokroucení, ohnutí, promáčknutí atp.

Ne, zboží zakoupené během slevových akcí a výprodeje můžete bez problému reklamovat.

Ano, ale je myšleno originální krabička s logem daného výrobce např. Tissot, Brosway atd.

Papírová kartonová krabice není myšlena jako originální obal